صفحه 61 از 144 نخستنخست ... 115157585960616263646571111 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 601 تا 610 , از مجموع 1431

موضوع: آف تاپیک

  1. Top | #1
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    شماره عضویت
    386
    نوشته ها
    922
    تشکر
    5,844
    تشکر شده 8,391 بار در 879 ارسال

    Wink آف تاپیک

    سلام به همه دوستان گل آوا استاری

    خیلی پیش از این "hasti" عزیز تاپیکی با عنوان "مطالب کوتاه وخواندنی" ایجاد کرده بودن که پست های خوبی میخورد و در حکم آف تاپیک فروم محسوب میشد...
    به همین دلیل بعد از مدتی و به صلاح دید مدير فروم عنوان تاپیک مذکور به "مطالب آزاد" تغییر کرد تا عمومیت عنوان، در محتوای اون هم موثر بشه و البته شد!...
    اما مدتی بعد اون تاپیک بسته و به تالار غیر تخصصی منتقل شد تا حجم ارسالهای غیر علمی و غیر قانونی در فروم کنترل بشه...

    حالا، امشب که شب مبارک عید غدیر هست - راستی عیدتون مبارک - و با موافقت آقای امام و سایر مدیران این تاپیک رو ایجاد میکنیم که :

    محلی باشه برای طرح مسائلی که ارتباط زیادی با دامنه اصلی فعالیت نجومی فروم ندارند؛ مثل مطالب کوتاه و مطالبی که جنبه سرگرمی یا عمومی در سایت دارند. فعالیت در این بخش محدودیت ویژه ای نداره ولی رعایت قوانین کلی و شئونات سایت برای جلوگیری از دریافت اخطار در این بخش هم الزامیه...

    یعنی مطالب سیاسی، مذهبی، دعوا و بحث بی مورد، ارسالهای مکرر و خارج از محدوده ادب ممنوع هستن!

    لطفا حتما به توضیحات فوق دقت کنید تا باز این تاپیک بسته نشه!

    یادتون که هست:
    تاپیک "گنجینه امضا ها و آواتار ها " برای امضاهای قشنگی هست که عوض میشن!
    تاپیک تبریکات برای تبریک های آوایی ماست!
    تاپیک اشعار نجومی هم داریم!
    و ...

    موفق و منصور باشید.

    .................................................. ................

    کاربران گرامی توجه کنند که پستهای ارسالی آنها در آف تاپیک جز پستهای ارسالی شمارش نمی شوند
    ویرایش توسط پیمان اکبرنیا : 08-26-2012 در ساعت 05:36 PM دلیل: اضافه کردن خط آخر :)


  2. Top | #601
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    كاربر ممتاز آوااستار
    برنده مسابقه مقاله ‌نويسی ماه
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    2997
    نوشته ها
    355
    تشکر
    2,029
    تشکر شده 2,366 بار در 361 ارسال

    ایمیل اشتباهی!!!(طنز)


    روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است . تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند . نامه را مینویسد اما در تایپ ادرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد . در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا اشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند . اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:

    گیرنده : همسر عزیزم

    موضوع : من رسیدم

    میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا می اد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته . من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم . همه چیز برای ورود تو رو به راهه . فردا میبینمت . امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه . وای چه قدر اینجا گرمه !!



    منبع: http://chocolate-moments.blogfa.com/
    امضای ایشان
    یه عابر تو خیابونای سرگردون....

  3. 7 کاربر مقابل از امیر عباس عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  4. Top | #602
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    كاربر ممتاز آوااستار
    برنده مسابقه مقاله ‌نويسی ماه
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    2997
    نوشته ها
    355
    تشکر
    2,029
    تشکر شده 2,366 بار در 361 ارسال

    کلاه فروش و میمون!!!


    کلاه فروشی روزی از جنگلی می گذشت. تصمیم گرفت زیر درخت مدتی استراحت کند. لذا کلاه ها را کنار گذاشت و خوابید. وقتی بیدار شد متوجه شد که کلاه ها نیست. بالای سرش را نگاه کرد. تعدادی میمون را دید که کلاه ها را برداشته اند. فکر کرد که چگونه کلاه ها را پس بگیرد. در حال فکر کردن سرش را خاراند و دید که میمون ها همین کار را کردند. او کلاه را ازسرش برداشت و دید که میمون ها هم از او تقلید کردند. به فکرش رسید… که کلاه خود را روی زمین پرت کند. لذا این کار را کرد. میمون ها هم کلاه ها را به طرف زمین پرت کردند. او همه کلاه ها را جمع کرد و روانه شهر شد.
    سالهای بعد نوه او هم کلاه فروش شد. پدربزرگ این داستان را برای نوه اش تعریف کرد و تاکید کرد که اگر چنین وضعی برایش پیش آمد چگونه برخورد کند. یک روز که او از همان جنگل گذشت در زیر درختی استراحت کرد و همان قضیه برایش اتفاق افتاد. او شروع به خاراندن سرش کرد. میمون ها هم همان کار را کردند. او کلاهش را برداشت، میمون ها هم این کار را کردند. نهایتا کلاهش را بر روی زمین
    انداخت. ولی میمون ها این کار را نکردند. یکی از میمون ها از درخت پایین آمد و کلاه را از روی زمین برداشت و در گوشی محکمی به او زد و گفت: فکر می کنی فقط تو پدربزرگ داری؟!

    منبع: http://chocolate-moments.blogfa.com/
    امضای ایشان
    یه عابر تو خیابونای سرگردون....

  5. 7 کاربر مقابل از امیر عباس عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  6. Top | #603
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    شماره عضویت
    1569
    نوشته ها
    160
    تشکر
    1,336
    تشکر شده 1,033 بار در 152 ارسال

    این چیزا اکثرا تو ایران دیده میشه ؟!












    ....
    امضای ایشان
    زیباترین قول تو این است که هرگز باز نخواهی آمد ...

    احمدرضا احمدی

  7. 8 کاربر مقابل از *artemis عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  8. Top | #604
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    شماره عضویت
    104
    نوشته ها
    1,626
    تشکر
    25,887
    تشکر شده 13,425 بار در 1,655 ارسال

          داستان عشق


    در روزگارهای قدیم جزیره ای دور افتاده بود که همه احساسات در آن زندگی می کردند: شادی، غم، دانش عشق و باقی احساسات . روزی به همه آنها اعلام شد که جزیره در حال غرق شدن است. بنابراین هر یک شروع به تعمیر قایقهایشان کردند. اما عشق تصمیم گرفت که تا لحظه آخر در جزیره بماند. زمانیکه دیگر چیزی از جزیره روی آب نمانده بود عشق تصمیم گرفت تا برای نجات خود از دیگران کمک بخواهد. در همین زمان او از ثروت که با کشتی با شکوهش در حال گذشتن از آنجا بود کمک خواست. “ثروت، مرا هم با خود می بری؟ثروت جواب داد: “نه نمی توانم. مفدار زیادی طلا و نقره در این قایق هست. من هیچ جایی برای تو ندارم.” عشق تصمیم گرفت که از غرور که با قایقی زیبا در حال رد شدن از جزیره بود کمک بخواهد. “غرور لطفاً به من کمک کن.” “نمی توانم عشق. تو خیس شده ای و ممکن است قایقم را خراب کنی.” پس عشق از غم که در همان نزدیکی بود درخواست کمک کرد. “غم لطفاً مرا با خود ببر.” “آه عشق. آنقدر ناراحتم که دلم می خواهد تنها باشم" شادی هم از کنار عشق گذشت اما آنچنان غرق در خوشحالی بود که اصلاً متوجه عشق نشد. ناگهان صدایی شنید: ” بیا اینجا عشق. من تو را با خود می برم.” صدای یک بزرگتر بود. عشق آنقدر خوشحال شد که حتی فراموش کرد اسم ناجی خود را بپرسد. هنگامیکه به خشکی رسیدند ناجی به راه خود رفت. عشق که تازه متوجه شده بود که چقدر به ناجی خود مدیون است از دانش که او هم از عشق بزرگتر بود پرسید: ” چه کسی به من کمک کرد؟” دانش جواب داد: “او زمان بود.” زمان ؟ اما چرا به من کمک کرد؟” دانش لبخندی زد و با دانایی جواب داد که:
    “چون تنها زمان، بزرگی عشق را درک می کند.”
    امضای ایشان
    کمی ستاره روی صورتم بپاش
    سعی میکنم شبیه کهکشان شوم


  9. 7 کاربر مقابل از آسمون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  10. Top | #605
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    2925
    نوشته ها
    467
    تشکر
    3,738
    تشکر شده 5,203 بار در 502 ارسال

    مهندسی در ایران






    امضای ایشان

  11. 7 کاربر مقابل از mohammad_reza عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  12. Top | #606
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    2925
    نوشته ها
    467
    تشکر
    3,738
    تشکر شده 5,203 بار در 502 ارسال

    ادامه




    امضای ایشان

  13. 8 کاربر مقابل از mohammad_reza عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  14. Top | #607
    کاربر فعال

    عنوان کاربر
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    شماره عضویت
    1682
    نوشته ها
    77
    تشکر
    1,530
    تشکر شده 488 بار در 74 ارسال

          مانیتوری که به ما هشدار می‌دهد

    «صاف بشین»، «کمرت را صاف کن». این نوع جملات را به‌طور معمول از پدر و مادر به یاد داریم وقتی که به دلیل بد نشستن مقابل کامپیوتر به ما تذکر می‌دادند. حالا مانیتوری به بازار آمده که مواظب طرز نشستن و حتی زنگ تفریح ماست.
    امروزه دنیای کار با کامپیوتر گره خورده است و کار با کامپیوتر با ساعت‌ها پشت میز نشستن و چشم به صفحه ‌دوختن. نتیجه این ساعت‌ها "بی‌تحرکی" اغلب پیدایش درد در ناحیه گردن است و کمر. اما برای رفع این مشکل هم راه حلی اندیشیده شده. مانیتور جدید فیلیپس به نام "ErgoSensor" برای کنترل وضعیت بدن ما در هنگام نشستن پشت میز کار درست شده است.
    این مانیتور برای تشخیص وضعیت سلامت بدن در هنگام نشستن در پس این مانیتور از سنسور CMOS استفاده می‌کند، یک دوربین کوچک تعبیه شده در مانیتور که با برنامه‌ای مخصوص حالت‌های بدن را تحلیل می‌کند. این برنامه به کمک یک الگوریتم ویژه بررسی اینتراکسیون (میان‌کنشی) بین انسان و ماشین را به عهده می‌گیرد. فاصله‌ی چشم ازمانیتور و وضعیت سر در مقابل دستگاه، تجزیه و تحلیل می‌شوند.

    هشدارهای سلامتی و توصیه برای زنگ تفریح

    هشدارهای سلامتی که بر روی این مانیتور ظاهر می‌شوند، آزاردهنده نیستند. این تذکرها برای تنها چند ثانیه در سمت راست مانیتور نمایش داده می‌شوند و بعد ناپدید می‌شوند. برای مثال چنین هشداری: «طوری بنشینید که ۱۰ سانتی‌متر به مانیتور نزدیک‌تر شوید» یا «لطفا گردن خود را صاف بگیرید». این مانیتور حتی زمانی را که کاربر بدون وقفه مقابل کامپیوتر سپری کرده است محاسبه کرده و به او پیشنهاد یک زنگ تفریح می‌دهد.
    در ضمن برای هر هشدار یک پیکتوگرام (علامت تصویری) بر روی مانیتور نقش می‌بندد که به طور سمبلیک نشان می‌دهد چه اشتباهی در نوع نشستن ما وجود دارد. در صورت اصلاح اشتباه هشدار سریعا پاکمی‌شود. اگر هیچ اشکالی در طرز نشستن وجود نداشته باشد، مانیتور هم ساکت می‌ماند.

    در اداره، از طرز نشستن ما رئیس باخبر می‌شود؟

    البته روزنامه‌ی آلمانی زود دویچه گزارشی را منتشر کرده که مربوط به تست این مانیتور است و در آن جا نوشته شده که « محاسبه‌ی فاصله‌ی چشم کاربر تا این چشم الکترونیکی بدون در نظر گرفتن ارتفاع مانیتور از سطح انجام می‌شود و به همین دلیل هشدارهایی که این برنامه برای رعایت فاصله‌می‌دهد، آنچنان مطمئن نیستند».
    انتقاد دیگری که به این مانتیور وارد شده، نحوه‌ی برخورد با داده‌های حاصل تعامل میان ماشین و انسان است. اما شرکت فیلیپس اعلام کرده که تنها کاربر است که از اطلاعات مربوط به نوع نشستن و مدت زمان حضورش در برابر مانیتور آگاه می‌شود و برنامه‌ی به کار رفته در این مانیتور این اطلاعات را به هیچ شبکه‌ی دیگری منتقل نمی‌کند.

    تغییر زاویه صفحه نمایش و صرفه‌جویی در انرژی

    اما این مانیتور مزایای دیگری هم دارد. تنها تشخیص این‌که یک فرد برای چه مدت زمانی و چگونه مقابل مانیتور نشسته است نقطه‌ی قوت این مانیتور نیست. ErgoSensor نه تنها به کمک بدن ما می‌آيد که به فکر محیط زیست و صرفه جویی در انرژی هم هست. به محض این که حرکتی در مقابل دستگاه تشخیص داده نشود فرمانی برای خاموش شدن مانیتور صادر می‌شود. شرکت سازنده‌ی مانیتور فیلیپس اعلام کرده است که با این روش در ۸۰ درصد انرژی مصرفی توسط دستگاه صرفه جویی می‌شود. ایده‌ی خاموش شدن اتوماتیک مانیتور اگر چه تازه نیست ولی از آنجا که رد این نوع مانیتور نه بر اساس پیش‌تنظیم زمان، که بر اساس نیاز عمل می‌کند، قابل توجه است.
    به گزارش دویچه وله، مانیتور ErgoSensor همچنین امکان پایین آوردن صفحه‌نمایش تا سطح میز کار را ممکن می‌سازد. این امکان برای کاربرانی که از عینک‌های چند کانونه استفاده می‌کنند، جالب است. از طرف دیگر زاویه‌ی قرار گرفتن صفحه‌نمایش را هم در این گونه مانیتورها می ‌توان تغییر داد.
    بهای یک مانیتور ErgoSensor فیلیپس تقریباً ۳۰۰ یورست.
    امضای ایشان
    کاش می فهمیدی
    قهر میکنم
    تا دستم را محکم تر بگیری و بلندتر بگی
    بمون....
    نه اینکه شونه بالا اندازی و آروم بگی
    هر طور راحتی!!!


  15. 4 کاربر مقابل از marzieh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  16. Top | #608
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    کاربر ممتاز
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    شماره عضویت
    2925
    نوشته ها
    467
    تشکر
    3,738
    تشکر شده 5,203 بار در 502 ارسال

    امضای ایشان

  17. 10 کاربر مقابل از mohammad_reza عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  18. Top | #609
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    كاربر ممتاز آوااستار
    برنده مسابقه مقاله ‌نويسی ماه
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    2997
    نوشته ها
    355
    تشکر
    2,029
    تشکر شده 2,366 بار در 361 ارسال

          پارکینگ زیبا و شگفت انگیز فولکس واگن!

    گویا آی تی : در تصاویر زیر شما انبار یا پارکینگ ماشین‌های فولکس واگن در شهر ولفسبورگ آلمان را مشاهده می‌کنید، این پارکینگ ماشین که در فیلم ماموریت غیرممکن ۴ به نمایش گذاشته شد یک برج ۲۰ طبقه خودکار و هوشمند در شهر ولفسبورگ آلمان است که متعلق به شرکت فولکس واگن است . از این تصاویر دیدنی لذت ببرید و ایده و تکنولوژی را در این تصاویر مشاهده کنید .

    a


    گردآوری: مجله آنلاین روزِ شادی
    امضای ایشان
    یه عابر تو خیابونای سرگردون....

  19. 7 کاربر مقابل از امیر عباس عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  20. Top | #610
    کاربر ممتاز

    عنوان کاربر
    كاربر ممتاز آوااستار
    برنده مسابقه مقاله ‌نويسی ماه
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    2997
    نوشته ها
    355
    تشکر
    2,029
    تشکر شده 2,366 بار در 361 ارسال

          وقتی همه خواب بودند !!!

    آف تاپیک         
    وقتی همه خواب بودند !!!

    خودتون ببینید:
    امضای ایشان
    یه عابر تو خیابونای سرگردون....

  21. 3 کاربر مقابل از امیر عباس عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


صفحه 61 از 144 نخستنخست ... 115157585960616263646571111 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد