agha yashar

راهنمای کار با دکمه ها و صفحه نمایشگر ساید بای ساید دوو برای تنظیم دما

Rate this Entry
راهنمای کار با دکمه ها و صفحه نمایشگر ساید بای ساید دوو برای تنظیم دما

با توجه به راهنمای تنظیم دمای یخچال می توانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. برای این کار نکات نصب یخچال را که در ادامه آمده، اعمال کنید. باید بدانید که دو نوع تنظیمات بر روی یخچال ها قرار داده شده: Actual Temp و .Set Point

گزینه Actual Temp در صفحه نمایش ساید بای ساید دوو


در صفحه نمایش Actual Temp، کارخانه یخچال را روی دمای ۳۷ و فریزر را روی دمای صفر درجه فارنهایت گذاشته است. برای دیدن دمای تنظیم شده یکی از دکمه های cooler یا warmer را فشار دهید تا حالت Actual Temp فعال شود. برای بالا با پایین بردن یخچال و فریزر مجددا کلیدهای ذکر شده را با توجه به هدفتان فشار دهید. در این حالت راهنمای تنظیم دمای یخچال چراغ سبز گزینه set temp را نشان می دهد.


برای استفاده بهینه از ساید بای ساید دوو باید آپشن های آن را بشناسید

در طول این مطلب معرفی به معنی کلمات روی نمایشگر و دکمه های یخچال فریزر ساید بای ساید دوو اشاره شد. با توجه به اینکه قابلیت های ارائه شده در هر یک از مدل های یخچال فریزر دوو متفاوت است، به همین دلیل برخی از دکمه ها ممکن است در این مطلب وجود نداشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم دفترچه راهنمای یخچال را مطالعه کنید.



مطلبی که مطالعه کردید یکی از مقالات آموزشی سایت دوو پشتیبان می باشد ، شما می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید و همچنین می توانید سایر مقالات آموزشی تعمیرات انواع لوازم خانگی را در این سایت مطالعه بفرمایید و از آن ها استفاده کنید :

https://www.daewooposhtiban.com/refr...ttons-display/


همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشی لباسشویی دوو به راهنمایی و مشاوره تخصصی با کارشناس نیاز دارید و یا تمایل دارید تا مشین لباسشویی دوو شما توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی daewoo تعمیر شود ، می توانید با نمایندگی تعمیرات دوو پشتیبان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید .
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
Categories
Uncategorized

Comments

© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد