همه چیز هایی که باید بدانید

توری حصاری

Rate this Entry
توری حصاری یا فنس نوعی توری فلزی پر کاربرد و پر فروش است که انواع متفاوتی دارد و قیمت آن براساس نوع آن تعیین می شود. برای مثال قیمت توری حصاری گالوانیزه pvc از انواع دیگر بیشتر است و خرید توری حصاری گالوانیزه توجیه پذیر تر است.
توری حصاری یا فنس از پر کاربردترین محصولات مفتولی است که بیشترین کاربرد آن حصارکشی زمین ها، اغلب زمین های کشاورزی و باغات است. توری حصاری بنا بر ویژگی ها و مشخصات فنی آن نظیر جنس مفتول ، ضخامت مفتول ، اندازه چشمه ها ، ارتفاع و عرض رول دارای انواع متفاوتی است که استفاده از آن را در همه مناطق ممکن کرده است.
رایج ترین و پر فروش ترین نوع فنس ، توری حصاری گالوانیزه است که در مناطق مرطوب و حاره ای سالهای طولانی بدون زنگ زدگی یا خوردگی باقی می ماند و عمر طولانی دارد . البته توری حصاری گالوانیزه با روکش pvc از فنس گالوانیزه عمر مفید بیشتری دارد و در در برابر تابش آفتاب و نور خورشید مقاوم تر است. قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته است و بر اساس گالوانیزه بودن یا نبودن مفتول ، ضخیم یا نازک بودن مفتول و بزرگی و کوچکی چشمه ها متفاوت است.
در واقع قبل از خرید توری حصاری باید به مشخصات فنی آن و محل نصب فنس توجه کرد تا حصاری کشی زمین کارآیی لازم را داشته باشد. برای این منظور بهتر است تا انتهای این مطلب که به توضیحات بیشتری در خصوص فنس ، انواع ، کاربرد و ویژگی های آن ، ضرورت استفاده از آن ، نکاتی برای راهنمای خرید و قیمت فروش توری حصاری پرداخته می شود همراه ما باشید. شما می توانید برای خرید توری حصاری از طریق شماره تلفن 22220025-021 با کارشناسان فروش صنعت فولاد زمانی در تماس باشید.
مشخصات فنی انواع توری حصاری
همانطور که گفته شد فنس یا توری حصاری در انواع مختلف تولید و به صورت رول در بازار به فروش می رسد. مهمترین دسته بندی فنس بر اساس جنس مفتول انجام می شود که شامل مفتول سیاه ، مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه گرم با روکش pvc می باشد. هر کدام از این دسته بندی ها در قطر مفتول و سایز چشمه متفاوتی بنابر نیاز موجود تولید می شود.


توری حصاری گالوانیزه ( تولید شده با مفتول گالوانیزه گرم ) ، پر فروش ترین نوع فنس است که با مفتول هایی به ضخامت 2، 2.2، 2.4، 2.8 و 3 میلی متر و چشمه هایی به سایز 5.7، 6.7 و 7.7 تولید می شود.
این محصول در برابر شرایط آب هوایی مرطوب ، تابش مستقیم نور خورشید و حمله حیوانات وحشی مقاومت بالایی دارد و امکان استفاده از آن تقریبا در همه مناطق وجود دارد. انواع فنس های نام برده شده از نظر طول عمر ، کاربرد و از همه مهمتر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به آن می پردازیم.


1- فنس مفتول سیاه :
این نوع توری از مفتول سیاه ساخته می شود و بر خلاف توری حصاری گالوانیزه، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی ندارد. به همین دلیل استفاده از آن در مناطقی با آب و هوای مرطوب توصیه نمی شود و بیشتر کاربرد این محصول در مناطق با آب و هوای گرم و خشک است.
2- فنس مفتول گالوانیزه گرم :

طول عمر فنس با مفتول گالوانیزه گرم، به دلیل گالوانیزه شدن مفتول بیشتر از مفتول سیاه است. طول عمر این محصول به 40 سال هم می ­رسد و در برابر خوردگی و زنگ زدگی، فرسودگی و اشعه uv خورشید دوام بیشتری دارد. زیبایی این نوع به واسطه داشتن رنگ نقره ای روکش آن از دیگر مزایای آن نسبت به مفتول سیاه است.
برای تولید این نوع توری از مفتول هایی با ضخامت 2 تا 3 میلی متر استفاده می شود. سایز چشمه ها برای این محصول 5.7 ، 6.7 و 7.7 سانتی متر است که هر چه سایز چشمه ها کوچکتر باشد مقاومت آن بیشتر است و همچنین امنیت بیشتری ایجاد می کند. خصوصا برای جلوگیری از ورود حیوانات به داخل زمین های کشاورزی باید از سایز چشمه کوچکتر استفاده کرد همچنین برای جلوگیری از خوردن و جویدن فنس توسط حیوانات فنس با مفتول گالوانیزه ضخیم پیشنهاد می گردد.
3- فنس با روکش pvc :
در این نوع توری، روکش pvc روی گالوانیزه گرم قرار گرفته و علاوه بر دوام و ماندگاری، زیبایی محصول را چندین برابر می­ کند. این محصول به دو صورت خاردار و یا به صورت قلاب دار تولید می شود. در نتیجه از این نظر می توان این محصول را در سه مدل : یک طرف قلاب و یک طرف خاردار ، هر دو سمت قلاب ، هر دو سمت خاردار ، در کارگاه فولاد صنعت زمانی بر اساس سفارش و نیازهای مشتری تولید کرد.
با کاربرد توری حصاری قبل از خرید آشنا شوید

  • بیشترین کاربرد توری حصاری در صنعت کشاورزی به منظور حصار کشی مزارع و باغات
  • در مراکز عمومی مانند ترمینال فرودگاه، خطوط راه آهن و موارد دیگری مثل ساخت قفس حیوانات
  • در مراکز صنعتی و نظامی، زمین های ورزشی و کارگاه های ساختمانی

قیمت توری حصاری

  • قیمت توری حصاری فلزی بر اساس مشخصات فنی آن تعیین می شود .


  • جنس مفتول : فولاد سیاه ( سیم سیاه ) _ فولاد گالوانیزه ( سیم گالوانیزه ضد زنگ ) _ فولاد گالوانیزه با روکش پی وی سی که فولاد سیاه ارزانترین و گالونیز با روکش پی وی سی گرانترین نوع است .
  • چشمه : به اشکال لوزی شکل توری گفته می شود. اندازه آن به معنای فاصله بین ضلع های رو به روی هم لوزی است و بر حسب سانتی متر بیان می شود. ابعاد چشمه فنس ها معمولا بین 3 الی 8 سانتی متر است. هر چه ابعاد چشمه بزرگتر باشد ، مقدار کمتری مفتول استفاده می شود و قیمت توری حصاری نیز کمتر است .
  • قطر مفتول : بر اساس ضخامت مفتول که 2 الی 4 میلی متر است. هر چه ضخامت مفتول فنس بیشتر باشد قیمت فنس نیز بیشتر است.
  • طول رول : رول های فنس بین 5 الی 20 متر تولید می شود.
  • ارتفاع تور : فنس ها در ارتفاع 50 سانتی متر تا 6 متر ساخته می شوند.

خرید توری حصاری
برای خرید توری حصاری باید به همه این موارد توجه کرد زیرا در قیمت و ایجاد ضریب امنیت به طور مستقیم تاثیر گذار است. به طور مثال قیمت فنس با روکش pvc تقریبا 20 درصد بیشتر از مفتول گالوانیزه گرم و قیمت نوع گالوانیزه گرم 30 درصد بیشتر از مفتول سیاه است. برای آگاهی بیشتر در خصوص قیمت توری حصاری و برای خرید آن می توانید از طریق شماره تلفن 22220025-021 با کارشناسان فروش صنعت فولاد زمانی در تماس باشید.
دلایل اصلی کاربرد زیاد این محصول جهت حصار کشی، ایجاد حفاظت و امنیت برای زمین و بی شک ارزان تر بودن و مقرون به صرفه بودن این محصول نسبت به دیوارکشی است. اگر چه فنس کشی بر خلاف دیوار کشی، امکان دید برای افراد بیرون زمین را هم فراهم می کند.
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
Categories
Uncategorized

Comments

© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد