aliyasiii

چرا باید پکیج های ایران رادیاتور را خریداری کنیم؟

Rate this Entry
در این مطلب میخواهیم جواب سوالاتی نظیر پکیج ایران رادیاتور بخریم یا نخریم ، کیفیت پکیج ایران رادیاتور ، مقایسه پکیج های دیواری و چرا باید پکیج ایران رادیاتور بخرید … صحبت کنیم.


پکیج ایران رادیاتور بخرید چون کمترین قیمت را در بازار دارد.

با وجود این که تفاوتی ندارد رادیاتور بوتان یا ایران رادیاتور بخرید، اما برای پکیج چنین چیزی مطرح نیست. با یک تحقیق ساده راجع به قیمت پکیج ایران رادیاتور متوجه میشوید که کمترین قیمت بازار را پکیج های ایران رادیاتور به خود اختصاص داده اند. قیمت پکیج یکی از مهم ترین المان هایی است که یک مصرف کننده برای خرید پکیج به آن توجه میکند. البته تمام افراد انتظار دارند در کنار هزینه ای که برای خرید پکیج میپردازند کیفیت مناسب نیز دریافت کنند. خوشبختانه پکیج ایران رادیاتور یکی از با کیفیت ترین پکیج های بازار ایران است و اگر به طور مرتب سرویس های سالیانه روی آن انجام شود تا سال های زیادی خانه شما را گرم میکند.

علاوه بر این، اکثر قطعات پکیج ایران رادیاتور ساخت ایتالیا یا تحت لیسانس شرکت های ایتالیایی و آلمانی میباشد. با وجود این که تمام پکیج های ایران رادیاتور کیفیت بالایی دارند اما شاهکار ایران رادیاتور، پکیج های سری L این شرکت مانند L24FF L28FF و L36ff میباشد. خرابی این پکیج ها در مقابل پکیج های ایران رادیاتور سری Eco و M کمتر است اما نتیجتا قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff بالاتر از پکیج اکو و M میباشد.

قیمت پکیج ایران رادیاتور 28000 و قیمت پکیج ایران رادیاتور 36000 بیشتر از قیمت پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff اما توجه کنید گران تر بودن این پکیج ها به معنی کارایی بهترشان نیست. پکیج های l28ff و l36ff فقط ظرفیت گرامیشی بالاتری دارند و برای خانه ها و آپارتمان های بزرگتر استفاده میشوند. مثل این است که بخواهید لپ تاپ بخرید و نهایت کاری که میخواهید بکنید دیدن فیلم با آن باشد، قاعدتا یک لپ تاپ با قیمت مناسب نیز کارتان را راه می اندازد و نیازی نیست لپ تاپ 50 میلیونی برای فیلم دیدن بخرید.

پکیج ایران رادیاتور بخرید چون خدمات پس از فروش متمرکز در هر شهر بزرگ دارد.
فکرش را بکنید پکیجتان خراب شود و تنها جایی که بتوانید روند تعمیر پکیج خود را پیگیری کنید شرکت اصلی خدمات پس از فروش در تهران باشد. قاعدتا از این بابت که جای فیزیکی و متمرکزی برای تعمیر پکیجتان وجود ندارد حالتان گرفته میشود.

اما برای پکیج های ایران رادیاتور به این گونه نیست. هر کدام از شهرهایی که پکیج ایران رادیاتور به صورت وسیع و گسترده در ان فروخته میشود دارای یک واحد مستقل خدمات پس از فروش ایران رادیاتور هستند. به این ترتیب هم روند پیگیری تعمیر پکیج راحت میشود و هم جایی هست که بروید و تعمیر پکیجتان را ببینید یا درخواست سرویسکار بکنید.

مثلا آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در کرمان خیابان 24 اذر فعالیت میکند و تمام سرویسکاران پکیج ایران رادیاتور و نمایندگی های ایران رادیاتور کرمان موظف به ارائه گزارش به این واحد هستند. این در حالی است که نمایندگی فروش پکیج ایران رادیاتور در کرمان تعداد بیشتری دارد. اگر نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان داشته باشید میتوانید به راحتی به دفتر خدمات این شرکت مراجعه کنید و مشکل خود را بیان نمایید.

پکیج ایران رادیاتور بخرید به خاطر وفور لوازم و قطعات پکیج ایران رادیاتور در بازار

تفاوت بارز پکیج ایران رادیاتور با دیگر انواع پکیج ها این است که چندین و چند سال از یک سری قطعات مشخص برای پکیج های خود استفاده کرده است. بر عکس پکیج های بوتان که بیش دوازده نوع مختلف تولید شده اند و قطعات بسیاری از آن ها با همدیگر متفاوت است, پکیج ایران رادیاتور تنها در دو ست هیدرولیک به نام های فوگس و اتما تولید شده است و این یک مزیت نسبت به پکیج های دیگر است. تقریبا تمام شهر های بزرگ قطعات پکیج ایران رادیاتور برای فروش پیدا میشود. البته یکی از معایب پکیج ایران رادیاتور این است که اگر از تعمیرکار مجاز ایران رادیاتور یا نمایندگی ایران رادیاتور برای تعمیر پکیج نیایند، مشخص نیست که قطعه اصلی پکیج به شما بفروشند.

لیست قیمت قطعات پکیج ایران رادیاتور در سراسر ایران به یک قسمت است. به این ترتیب هیچ فروشنده ای نمیتواند گران فروشی کند و قیمت را بالاتر از لیست قیمت قطعات مصوب از شرکت ایران رادیاتور بیان نماید. به طور مثال، قیمت برد پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff 850 هزار تومان ، قیمت فلوسوئیچ پکیج ایران رادیاتور 120 هزار تومان ، قیمت مبدل پکیج ایران رادیاتور یک میلیون تومان و قیمت شیر برقی پکیج ایران رادیاتور 180 هزار تومان میباشد که در سراسر ایران فرقی نمیکند.

پکیج ایران رادیاتور بخرید به خاطر استفاده از ست هیدلوریک برنجی

تعمیرکاران پکیج یک مولفه از پکیج ایران رادیاتور را خیلی قبول دارند: استفاده از ست هیدرولیک با الیاژ برنج. این در حالی است که پکیج های بوتان همگی از ست هیدرولیک پلیمری استفاده میکنند. مطمئنا عمر هیدرولیک های برنجی بسیار بیشتر از هیدرولیک های پلیمری است و برای شرکت ایران رادیاتور این یک مزیت محسوب میشود. البته این به این معنی نیست که پکیج بوتان کیفیت کمتری نسبت به ایران رادیاتور داشته باشد زیرا ست هیدرولیک برنجی در کنار مزیت خود که عمر بسیار طولانی میباشد، یک عیب بزرگ دارد: رسوب میگیرد.

در نتیجه اگر واقعا میخواهید نهایت استفاده از پکیج ایران رادیاتور خود را ببرید حتما باید رسوب گیر نصب کنید، مایع ضد رسوب و هوا را سالی یک بار به مدار رادیاتور ها تزریق کنید و سرویس های سالیانه دستگاه را به طور مرتب انجام دهید. در غیر این صورت، دستگاه رسوب میگیرد و زودتر از آن چیزی که فکرش را بکنید اذیتتان خواهد کرد. به این ترتیب خوب است که همیشه شماره یک تعمیر کار مجرب پکیج ایران رادیاتور را در لیست مخاطبین خود داشته باشید.

پکیج ایران رادیاتور بخرید به خاطر گارانتی دو ساله بی قید و شرط

همچون پکیج های بوتان , شرکت ایران رادیاتور نیز گارانتی پکیج های خود را به 24 ماه افزایش داده است. این نیز بک مزیت برای پکیج ایران رادیاتور میباشد. کیفیت بالای دستگاه های پکیج ایران رادیاتور خیال شما را راحت میکند. به علاوه چون شرکت ایران رادیاتور از معروف ترین شرکت های صنعت گرمایشی در ایران است، برای تعمیر و استفاده از گارانتی خود به مشکل بر نمیخورید.

شاید با خود فکر کنید که گارانتی دو ساله که مزیت نیست اما اشتباه میکنید، قطعا داشتن گارانتی دو ساله از شرکت های معروف یک مزیت محسوب میشود. به طور مثال فکر کنید یک پکیج به نام سالار خریده اید و فروشنده به شما قول دو سال گارانتی بی قید و شرط داده است اما به محض خراب شدن پکیج متوجه میشوید که هیچ کس از تعمیرش سر در نمیاورد و باید دستگاه را باز کنید ببرید به کارخانه تا تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور انجام شود !
http://gg.gg/v9k7w
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
Categories
Uncategorized

Comments

© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد