farnazi88

مواردی که در یادگیری زبان انگلیسی باید رعایت کنید

Rate this Entry
مواردی که در یادگیری زبان انگلیسی باید رعایت کنید

انتظار نداشته باشید که در ابتدای یادگیری زبان آلمانی بدون اشتباه جملات را بیان کنید. هنگام یادگیری یک زبان جدید، ممکن است که اشتباهات گرامری یا لغوی گوناگونی داشته باشید و لازم است با تمرین و یادگیری به تدریج آن ها را کاهش دهید.

شما می توانید با انجام تمرینات گوناگون به تقویت مهارت شنیداری خود بپردازید. به یاد داشته باشید که زبان در درجه اول و مهم ترین ارتباط شفاهی است. الفبای مکتوب صرفاً مجموعه ای از سمبل ها است که برای نشان دادن صداهای زبان استفاده می شود و نمی توان انتظار داشت که کلیه ظرافت های صدا، لحن و نحوه بیان را بتوان از آن ها متوجه شد. سعی کنید یک مهارت شنیداری خود در زبان آلمانی را تمرین کنید. یک روش آسان و سرگرم کننده برای انجام این کار، گوش دادن به موسیقی آلمانی، تماشای فیلم های آلمانی و شرکت در کلاس های زبان آلمانی است.

صحبت کردن را تمرین نمایید و مکالمه خود را بهبود بخشید. یکی از روش های یادگیری صحبت کردن به یک زبان، در واقع صحبت کردن است. می توانید سال ها درس بخوانید و بر کلیه قوانین گرامر تسلط داشته باشید. اما در صورتی که صحبت کرده را به صورت منظم و اصولی تمرین نکنید، هرگز به خوبی صحبت نخواهید کرد. وقتی مشغول صحبت کردن هستید، به یاد داشته باشید که این کار را با صدای بلند و با حجم عادی مکالمه انجام دهید.

در یادگیری نکات و ساختار های زبان آلمانی لازم است آمادگی داشته باشید. برای یادگیری واقعی یک زبان به زمان و تعهد نیاز دارد و ثبات مهمترین عامل می باشد. اگر می توانید 30 دقیقه در روز، تقریباً هر روز یک منبع آموزشی را مطالعه نمایید (کتاب، صوت و...)، بسیار موفق تر از این خواهید بود تا اینکه چند ساعت روزانه تمرین کنید اما منابع شما یا روش مطالعاتی مناسبی نداشته باشید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد تدریس خصوصی زبان آلمانی دایلو کلیک کنید
برچسب ها: هیچ یک ویرایش برچسب ها
Categories
Uncategorized

Comments

© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد