No Recent Activity
درباره frptank

اطلاعات عمومی

درباره frptank
محل سكونت:
ایران - تهران
علايق:
تولید انواع مخازن
شغل , تخصص:
مدیر تولید
زندگينامه:
مخزن فایبرگلاس از مواد رزینی بعلاوه الیاف شیشه ای ساخته می شود و برای ذخیره مواد جامد و همچنین سیالات گوناگون استفاده می گردد. مخزن فایبرگلاس نسبت به مخازن دیگر مقرون به صرفه می باشد. اما عوامل زیادی در قیمت مخزن فایبرگلاس تاثیرگذار خواهد بود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم :

ظرفیت اولین و مهمترین پارامتری است که بیشترین تاثیر را در کاهش یا افزایش قیمت مخزن کلمپوزیت دارد. ظرفیت بالاتر؛ قیمت بالاتر.
ارتفاع مخزن نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت مخزن GRP دارد. در ظرفیت های یکسان، هر مخزنی که ارتفاع بیشتری داشته باشد دارای قیمت بیشتری خواهد بود.
نوع سیالی که درون مخازن کامپوزیت نگهداری می شود نیز در قیمتگذاری نهایی موثر است. در حقیقت نوع سیال هم از جنبه دانسیته و فشاری که به بدنه می آورد و هم از جنبه نوع الیافی که بمنظور عدم واکنش پذیری می بایست در ساخت مخزن جی آر پی مورد استفاده قرار گیرد، بر قیمت مخزن فایبرگلاس تاثیر دارد.
استوانه یا مکعبی بودن حین ساخت نیز بر قیمت مخازن کامپوزیتی تاثیر مستقیمی دارد. مخازن مکعبی قیمت بیشتری دارند چرا که مخازن استوانه ای بصورت ساختاری یکپارچه بوده و مقاومت مکانیکی بالاتری خواهند داشت.
عمودی یا افقی بودن مخازن می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت شود. چرا که در مخازن افقی نیرو به زیر بدنه مخزن وارد شده و قیمت را بالاتر خواهد برد. قیمت مخزن عمودی از قیمت مخزن افقی فایبرگلاس کمتر می باشد.
دفنی یا غیردفنی بودن نیز یکی از پارامترهای تاثیر گذار در قیمت مخزن فایبرگلاس خواهد بود. مخازن دفنی دارای قیمتی به نسبت پایین تر از مخازن غیردفنی خواهد بود. علت این امر خنثی شدن نیروی وارده به بدنه مخزن از طریق خاک مجاور می باشد.
چنانچه به دنبال مخزنی بمنظور نگهداری آب آشامیدنی هستید، قطعا می بایست از رزین ارتو در ساخت مخازن کامپوزیت استفاده شود. در این صورت قیمت مخزن جی آر پی بالاتر می رود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.

آمار


مجموع پست ها
مجموع پست ها
0
میانگین پستها در طول روز
0
مجموع تشکر ها
مجموع تشکر ها
0
  • تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
اطلاعات عمومی
تاریخ و زمان آخرین فعالیت درسایت
02-26-2022 04:34 PM
تاریخ عضویت
02-26-2022
معارفه ها
0
صفحه اصلی وب سایت
http://bit.ly/3lSgQlY

frptank's Gallery

آمار
  • Total Media: 0
  • Total Comments: 0
  • Last Upload:
  • Last Comment:
  • Total Views: 0
  • Total Sticky: 0
  • Total Votes: 0
  • Disk Space: 0
© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد