انتقادات و پیشنهادات شما برای بهبود وضعیت نجوم در یزد

  1. stargazer
    stargazer
    سلام دوستان

    پیشنهادات و انتقاداتتون رو برای بهبود هر چه بیشتر شرایط نجوم و منجمین و انجمنهای نجومی یزد در این گفتگو بیان کنین تا بتونیم با کمک هم به پیشرفت نجوم در شهرمون کمک کنیم
  2. Sunrise
    Sunrise
    مرسی از استارگیزر عزیز؛ کاش بچه های یزد گروههای مختلف از شهر های مختلف رو معرفی میکردن... با اون آسمون قشنگ و شرایط رصدی خوب فکر کنم اکثر شهرای کوچیک و بزرگ یزد افراد نجومی داشته باشن... نه؟
  3. stargazer
    stargazer
    خواهش می کنم سانرایز عزیز

    تا جایی که من میدونم و شنیدم اردکان یه گروه فعال دارن ولی نمیدونم کسی عضو آوا هست یا نه. ولی از شهرهای مختلف بچه های نجومی رو میشناسم مثل فرزانه، مدمن، آقای باقری، لایلاک و .......

    منم منتظرم دوستانی که اطلاع دارن بیان گروه ها رو معرفی کنن
  4. Ahmad
    Ahmad
    بیایم باهم رو راست تر باشیم،ماها اگه باهم نباشیم میشیم مثل یک سری جزایر که تک و تنهان ولی باهم میتونیم یک سرزمین پربار و وسیع و صد البته یکدست را تشکیل بدیم.لازمه اش اینه که پیشنهاد میکنم همه دوستان ریاکاریها،ادعاها و همچنین زیرآبی رفتن ها و زیرآب زدن ها را کلا از جامعه نجوم بکنار بگذارن.نا سلامتی همه مون منجم هستیم و وقتی به آسمون نگاه میکنیم خدا را میبینیم.
    برامون خیلی ناگواره وقتی بشنویم کسانی برخی دیگه از دوستان بی ریا مون را دور میزنن و .... .
  5. hamed sanaie kia
    hamed sanaie kia
    به نظر من کلاس هایی تشکیل دهیم اون وقت میتوانیم کلاس ها رصدی کنیم مباحثه ای کنیم هرچور اکثریت موافق باشند.
  6. Ahmad
    Ahmad
    سلام
    انشالاه دور جدید گفتمان های نجومی از اول تابستان شروع میشه که میتونیم اونجا با هم آشنا بشیم.مکان هم به احتمال 90 درصد سالن همایش کتابخانه امام علی(ع) باشه که به اطلاع میرسانم،حضور همه آزاده ! البته من همهگی را دعوت میکنم که عضو انجمن نجوم آسمان کویر بشید که انسجام مون بیشتر بشه و همچنین عضو سامانه پیامکی انجمن هم میشید که برنامه ها براتون پیامک میشه.
    در ضمن شما میتونید از طریق سایت yazdsky.com و عضویت در فروم نجومی اون از اخبار و فعالیت هایی که توی یزد داره اتفاق میوفته با خبر بشید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6
© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد