کنسول های بازی

  1. Amirali Fchi
    Amirali Fchi
    با سلام به دوست های آوایی میخواستنم تاپیکی درست کنم تا دوستان بتونن نظر هاشون رو در مورد کنسول های بازی بدن امیدوارم که تاپیک خوبی بتونه باشه
  2. Taha Nagahi
    Taha Nagahi
    با تشكر از اميرعلى عزيز به خاطر تاپيك خوبى كه زدى.
    چندى پيش دو شركت ماكروسافت و سونى كنسول ها بازى جديد خودشونو رونمايى كردند. شركت ماكروسافت نام كنسول جديدش را xbox one گذاشت، طبق گفته مديرعامل اين شركت اين دستگاه با تمامى امكاناتى كه دارد هنوز يك وسيله بازى براى گيمرهاست، اما ماكروسافت توانست هنگام دادن خبر از ساخت ايكباكس جديدش، شكل و ظاهر آن را به نمايش بگذارد، كارى كه سونى نتوانست آن را انجام دهد.
    توضيحات بيشتر درباره ى xbox one در پست هاى بعدى...
  3. Taha Nagahi
    Taha Nagahi
    کنسول بازی جدید مایکروسافت رونمایی شد: Xbox One
    و سر انجام Xbox جدید رونمای شد، نه با پسوند 720 و نه Infinity؛ بلکه خیلی ساده، Xbox One. دان متریک از شوق مایکروسافت به ارائه یک سیستم سرگرمی یکپارچه صحبت کرد تا همه پیچیدگی ها به کنار رود. یک سیستم ساده، سریع و کامل. اما این سیستم سریع و کامل چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از برجسته ترین ویژگی ها، قابلیت کنترل صوتی است. کافی است به آن بگویید "Xbox on" تا روشن شود و تلویزیون را هم روشن نماید و صفحه خانگی کاملا شخصی و آماده آپدیت زنده بازی ها را به نمایش بگذارد. صفحه ای با زبان طراحی آشنای ویندوز 8. با جسچرهای حرکتی که کینکت آنها را تشخیص می دهد، حرکت بین صفحات مختلف میسر می شود و کافی است بگویید "Xbox, Go Home" تا به صفحه خانگی برگردید. بگویید "Xbox, watch TV" تا ایکس باکس وان شما را به تماشای تلویزیون دعوت کند.
    ادامه دارد...
  4. Taha Nagahi
    Taha Nagahi
    بگویید "Xbox, game" یا "go to TV" یا "go to music" تا بلافاصله به جاهای مورد علاقه تان رهنمون شوید. بی درنگ و سریع با اینترنت اکسپلورر وبگردی کنید و ... الی آخر. از هر جایی در سیستم، می توانید دست های تان را باز کرده و مثل جسچر معروف pinch یا نشگون گرفتن -منتهی اینجا با دو دست- به صفحه خانگی برگردید. حالت جدیدی برای ایکس باکس داریم به نام Snap.
    می توانید با گفتن Snap Internet Explorer صفحه این مرورگر را در بخش سمت راست تلویوزین داشته باشید. پیشتازان فضا را در سمت چپ ببینید و در سمت راست به مرور وب بپردازید. نگاهی به زیر کاپوت. پردازنده دستگاه ساخت AMD با یک CPU هشت هسته ای، 8 گیگابایت رم، 500 گیگابایت هارد دیسک، درایو بلو-ری، وای-فای 802.11n، پورت خروجی و ورودی HDMI و پورت یو اس بی 3 روبرو هستیم. در معماری نرم افزاری ایکس باکس وان، سه سیستم عامل وجود دارد. اولی Xbox OS است، دومی کرنل ویندوز و سومی رابط بین این دو برای ارائه عملکردی نرم حین سوییچ بین وظایف و چند وظیفگی.
    پایان.
  5. Taha Nagahi
    Taha Nagahi
    معرفی رسمی پلی استیشن۴:
    این بود که سونی قصد دارد ابتدا واکنش ها به کنسول جدید مایکروسافت را ببیند و بعد برگ برنده خودش را رو کند. با معرفی ایکس باکس وان مایکروسافت، حالا سونی دیگر دلیلی برای مخفی کاری ندارد و ساعتی پیش سرانجام از پلی استیشن ۴ رونمایی شد. طراحی جدید PS4 ظاهری تیره و یک دست به آن داده و به ایکس باکس وان هم شبیه است. ضمن اینکه می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید. پلی استیشن ۴ با پردازشگر ای ام دی با ۸ هسته Jaguar کار می کند و پردازشگر گرافیکی آن هم از خانواده Radeon است. میزان رم این کنسول ۸ گیگابایت از نوع GDDR5 است و پخش کننده بلو-ری 6x دارد و از هارد درایو داخلی استفاده می کند. اما خبر خوب برای علاقمندان بازی های کامپیوتری این است که سونی تصمیم گرفته در راه اعمال محدودیت ها، مسیری متفاوت با مایکروسافت انتخاب کند. خبرهای بد در مورد ایکس باکس وان را که به یاد دارید؟
    ادامه دارد...
  6. Taha Nagahi
    Taha Nagahi
    سونی اعلام کرد این کنسول برای کار هیچ نیازی به اینترنت ندارد و قابلیت اجرای بازی های دسته دوم را هم خواهد داشت. پلی استیشن 4 با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و در این مورد هم ۱۰۰ دلار از ایکس باکس وان ارزان تر خواهد بود. زمان ارایه به بازار هم مانند ایکس باکس وان از آبان ماه است. بنابراین هر دو کنسول رقیب با هم به بازار می آیند.
    منبع:نارنجی
    پایان
  7. mahsa.n
    mahsa.n
    اینترنت ps3 چه جوری وصل میشه برای بازی online???
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7
© تمامی حقوق برای آوا استار محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد